woensdag 12 maart 2014

Weer een nieuwe chinchilla!

Jazeker, het chinchilla-virus is al zo erg dat er een 7e chinchilla bij is gekomen!
Maar.... niet zomaar een chinchilla: het is een vilten chinchilla! Had ik je even goed beet hea? ;)

Omdat ik graag aan het frutselen ben, heb ik vandaag maar weer eens potlood en papier voor mij genomen en ben ik een patroon gaan bedenken. Eerst een vorm voor het hoofdje, oogje, oortjes.... Tot ik alle deeltjes voor een kleine chin op papier had. 








Even het patroon kopiƫren.... en knutselen maar!
Tijdens het in elkaar zetten van de stukjes vilt is het de eerste keer altijd maar weer afwachten of het patroon wel helemaal klopt, soms moeten er dingetjes een beetje aangepast worden, maar gelukkig viel dat dit keer mee :)










En het resultaat... tadaaaaa... Een 'Black Velvet chinchilla'! 













Misty die even 'onze nieuwe chinchilla' begroet :)



Ook deze leuke vilten chinchilla maken? Vraag gratis het patroontje aan via het contactformulier onder aan de site. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten